More Music !

More Music !


Det här en av Eminems absolut skönast album någonsin, och helt klart när han var som bäst.
Albumet heter Infinite och släpptes 1996. Det är fullt med sköna tracks med en Eminem som är på top. Helt klart hans första och bästa album engligt mig, för många har albumet varit rätt okänt men de är inte så konstigt för de sålde ungefär 500 ex när det "släpptes" 1996. Sen om man jämför med Marshall Matters LP.n är det ju en väldigt stor skillnad! Såldes ju ca: 1.6miljoner ex bara första veckan! Har för mig att det var hans 4:e album.

Eminem säger själv åt albumet Infinite att han tyckte det var ett misslyckande. Jag tycker albumet är fett, grymt härliga lyrics och helt okej beats! Helt klart ett av dem bästa albumen, från Eminem. Förstår inte varför han tyckte de va ett misslyckande? För att det inte sålde eller?
Det handlar väll itne bara om pengar, utan om musiken?



Eminem - Tonite (1996)

Själv är jag inget stor fan till Eminem. Men han va klart bättre under 90.talet!

Kommentarer
Postat av: A2K

Jag tycker också det där albumet är riktigt fett! Diggar, "I Just Don't Give A Fuck" på den fett mycket.



Sv: Jag tycker fler gussar borde börja rappa, det är alltid så få av dem.

2009-10-04 @ 03:38:08
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Johanna

Var därför du hörde av dig flera gånger utan att få ett svar tillbaka. Man kanske förstår att man inte ska skicka nå mer sms om man inte fått svar på dom tidigare? "Okej då, ha ett bra liv då sötnos" inte lite bitterhet de det hela ? :D

2009-10-04 @ 15:56:10
Postat av: fuck

sluta kopiera text och tankar från wikipedia jävla nolla, fuckin tönt !

2009-10-05 @ 11:46:43
Postat av: fman

Har inte kopierat någon "text" =)

So fuck u fuck, Därimot kollade jag upp hur mycket albumet såldes för det visste jag inte :)

2009-10-05 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0