Torsdag

Torsag



Dåligt sliten man är nu då, vi skolan så har vi svetsat halva dagen sen hade vi super tråkiga lektioner. Vi hade gympa också, vi körde boxercise fyfan alla va typ svettiga som hundar haha. gick inte så bra på matte lektionen som vi hade efter, man va ju fan helt slut. Nu är man iaf hemma å kolckan är 18.00 så snart blir det väll nog till att hoppa in i duschen rätt snart. Mamma har ju bakat en kladdkaka å så man får väll sätta tänerna i den också då, fast inte samtidigt som jag duschar såklart ! ! ! :D ÅÅÅh, jag mår jätte bra rätt ont i tänderna bara  men de ger väll med sig snart, men annars mår man prima är jätte glad hela tiden jävla skönt!

läsa lite energi och miljö sen kika på tv och ta de lugnt innan jag hoppar in i duschen har jag kommit fram till så ha det bra så länge:)

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, gott med kladdkaka!

2009-09-24 @ 21:48:17
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0