Tisdag

Tisdag


Idag har jag som sagt varit i skolan och hos tandläkaren som jag berättaded tidigare, så nu har man fått lite stål i käften men de är ju lungt, orka bry sig om sånt skit. Bara de blir fett snyggt blir jag nöjd!  Efter tandläkaren så drog jag ner på stan, eller va redan på stan men till torget då träffade clara och hennes boy så gick om å tog en kaffe, sen så träffade jag min baby vi drog hem till mig å typ flummade eller nå jävla skit ! Iaf så skulle Sophia handla åt sin madre så vi drog ner till köpis med hennes farfar som kom och hämtae oss å bla bla bla shit va ni bryr er... Nu sitter jag iaf hemma i verdagsrummet å kikar på scrubs! Mamman står i köket å göra mat, så man ska väll trycka ner lite sån i käften snart också men iaf! Synd att man glömde El-lära böckerna i skolan vi har ju typ prov eller nått imorgon! Får väll kika upp lite på intranätet då de blir fin fint ! (yyy)

Annars inget inget, man är pigg som än lärka å blå ögat börjar försvinna, så snart ser man ju inte ut som värsta ligisten iaf ! ! Men nu ska jag inte störa er som läst detta men kika in senare så får ni lyssna lite musik kanske ;)

PEACE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0