Det har hänt..

Så, nu
var det ett tag sedan man skrev, det har väll inte hänt nått speciellt! Jag har tränat gått i skolan och sådära..

I Tisdags var jag och Elin på öppet hus på Thoren det verkade bra men luktade inte som rosor när man kom in! haha
I onsdags så var jag Elin och Lollo på  öppethus på Polhems skolan! et verkade också bra haha.. kollade på olika program bl.a Energi & bygg som ajg blev lite interesserad av. Men man vet ju inte, det är jätte svårt tkr jag!
Idag hadde jag franska prov också Det gick bra tkr jag, kändes bra hoppas på ett MVG faktiskt men vi får väll se.. sen har det inte hänt nått speciellt som är värt att nämna :)


Kommentarer
Postat av: Jontas,

Allright!

2008-11-20 @ 23:06:19
URL: http://joonathanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0