Fredag

Fredag

Vilken härlig fredag jah sophia evelina och linnea och några va ute å busade, typ hela natten. Vet inte hur bra de va för ida (lördag) så skulle man ner i boulongen med laget å städa. Kl 8.00 ! Tror ni inte att jag sov över då? Jo för de gjorde jag hårt alltså, inte bra. Vart ungefär en 40 minuter sen men de gick bra iaf vi ska städa på söndg också så får väll vara lite mera på alerten då ! (y) Iaf så hade vi en trevlig kväll den kanske vart lite twisted men övrig väldigt skojj !


Sen om ni behöver en kock är de bara att kontakta mig, min vän sophia är ju en underbar kock gör den bästa steken och de bästa pomfritten så om ni vill ha de bästa borde ni köra med sophia ;) Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0