Måndag

Måndag
Big Dreams - The Game

Hej! Ny vecka nu igen och i helgen har jag varit med vänner och spelat DM vi kom 3.a jag tyckte vi kämpade på jätte bra, som vanlig var vi inte så många, och de va så jävla skönt att vinna den sissta matchen mot ggik tjejerna också. Skit bra girls! Idag ahr det inte hänt så mycket, fick G på matteprovet vilken lättnad. Efter skolan va jag nere på stan å kika på present till fadern hitta ingnting så får kika mer imorgon! Annars har de inte hänt så mycket. Eller jo har fått nagelinfektion i tån ajaj.. Om ni är känsliga så tryck inte på bilden haha! :D


Aja nu så ska jag pumpa lite musik å vara glad läsa på lite om evolutionen, vi har nå förhör imorgon. Men jag tror jag kan allt faktiskt . Natttti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0