Helgen

Helgen


Helgen har varit rätt bra, i fredags va jag hos sophia å hade trevligt sen blev de utgång ett tag. Lördagen va också bra, man kanske va lite trött på morgonen när man åkte från fiapia. Iaf så hade vi seriepremier senare på efter middagen. Det va grymt roligt vi spelade mot DJFuruvik, vi speladde jätte bra men dem två 1a perioderna så låg vi under med 2-0 ! Och det hade blivit en hel del utvisningar också. I sista perioden spöade vi skiten ur dom. Det vart utvisningar på rullande band hela tiden och t.o.m. en match straff! :)

Iaf så slutade det med att vi fick in 3 mål i sista perioden och vi vann med 2-3! Kändes ruggigt skönt att få ta hem seriepremiären iaf ! :D Matchen slutade inte förns halv 8 pga att det blev så jäval mycket utvisningar och grejer. När jag kom hem så rammlade jag ner i soffan å somnade, sen kom pontus och adrian och hälsade på lite snabbt!

Måste bara berätta en sak som min mamma fick vara med om denna lördags natten. Broshan och hans polare kom hem från krogen med sista bussen. Dom hade faktiskt med sig en hel drös med folk iaf så hade det varit en tjej som hade gått in i mammas rum och tydligen försökt gått in i garderoben hahahah... mamma sa att hon inte hade nått å överkroppen heller men vad vet jag. Det lät ju iaf rätt skumt.

Nu sitter jag iaf här hemma i min säng denna fina söndag ska nog ut på en promenad snart och duscha och sånt!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0