School Is On!

School Is On!
Trail Of Tears - Louis Logic

Ojoj nu har skolan börjat, energiprogramet på polhemskolan. Känns helt okej, lite flippad klass som alltid. Men jag hoppas att det kommer gå bra iaf, men  iaf så hittade jag min mp3 idag när jag letade efter mitt nordea kort så låg min jävla mp3 i en låda blev förbannat jävla glad asså ! Åh herregud va gla jag blev, nu kan ja för fan lyssna på alla mina låtar jävla skönt ju ! YEEES ! aja va fan glad iaf.. Efter jag hittade min underbara musikspelare så vare dags att dra på innebandy träning, de va helt sjukt jobbigt speciellt intervallern. Och nu måste jag verkligen stretcha ut mig nu innan jag går å lägger mig som jag ska göra just nu!


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0