Måndag

New week 2/2 -09



Hej! Idag missade jag bussen och fick gå från stan upp till skolan! Det var så himla kallt! Vi hade lite svenska muntliga nattionella proven idag också! Och imorgon har vi läs förståelse! för väll hoppas att de går bra då, bakade lite choklad bollar som jag ska ta me mig dit å mumsa på !
Annars idag har jag inte gjort så mycket va på stadium med linda å muppa lite innan jag åkte hem nu ska jag kika lite på casanova på kanal nio:) Och juste sökte till gymnasiet nu! Elinoch jag så söta runt på halso-idrott programet hoppas vi haha !men vi hörs Puss ! :)

Tog lite bilder idag också :




 
 
Orkar inte lägga upp nå mera tar sån tid ! :o
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0