Helg

Helg
Insane - Eminem


Hej ! Helge och vardag är nästan ingen skillna på lovet. Men nästa vecka blire ändrig på de då ska man börja jobba, inte så värsta kul men de blir nyttigt å jobba lite troligen iaf. I Helgen så .. vänt idag är de lördag? om jag inte tar fel så igår så va jag hemma hos min far på morgonen sen skjutsade han hem mig och sen blev de utgång på kvällen vi va hos Ida. Folk såg ut att ha kul och så, så de va nog bra. Aja de va Fredagen de, idag så ska jag nog ut med phia tror jag iaf vi får se vad som händer. Det är iaf as fint väder, så har legat i solen i några timmar när jag kom hem imorse, somnade i solen också men blev iaf inte nå bränd (yy) Hoppas att vädret håller i sig nu det skulle vara trevligt ! 

 
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0