Torsdag

Torsdag
Apathy & Celph Titled - Fix Yore Face
Igår var jag nere i stockholm och träffade min bröder och brors barn e va jävligt trevligt hade en riktigt skön kväll med god mat och sådära. Träffade Ebba isimmhopperskan också, kul att se henne igen faktiskt ohon hängde med å badade i Tullinge vi hade riktigt trevligt! Förrestan fick ajg typ världens jävla hål i mina nedrans bikinibrallor, AS stort hål vi röven. Min bror märkte  det iaf innan jag hadde hunnit gått runt och visa alla mina ägodelar haha! Köpte iaf nya idag då, lika bra att passa på, hade ju sålt en konsertbiljett till Ebba också TJING 600:- i fickan. Alltid något
Välldigt långa inlägg jag drar alltså, nästan så man inte orkar läsa. Fy sjutton!
Immortal på P&L - bror/ida's foto

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0