Trötthet

Trötthet

Holla! Fyfan vad jag är trött, shit ska nog ta mig till sängen snart. Och idag så kom jag tyvärr ut fick inte vara hemma men va fan sånt är livet. De va ju endå mitt beslut, och jag kom fram till att e va ett kass beslut haha! Nu ska jag iaf ta å sova anting drar jag väll på en film eller musik something like that, sugen på att höra
Say med Method Man
 den är ju ruggigt skön skrev om den förut iaf, den är fet. Nu ska jag iaf dra mig tllbaks och vila/sova imorgon ska man upp å jobba som vanligt ush!

PEACE !










Kommentarer
Postat av: kevin

lägg ut mer lättklädda bilder :O!

2009-07-30 @ 03:09:57
Postat av: fman

Men väx upp! ;p

Ingen jävla porrblogg detta (:

2009-07-30 @ 09:38:48
URL: http://algerstam.blogg.se/
Postat av: kevin

men lite porr kan det vara tycker jag ;)

2009-07-30 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0