Skola

Skola
For Ya Mind(Ft. Zion I) - Guru


Sitter i skolan  nu gör inte ett skit, vi har energiteknik men vi blev klara så fick gå tidigare. Sen vare ju trevligt att man fick veta att man har träning halv 10.. kul att komma hem typ halv 12 då.. då blire sängen diirekt! Fyfan!

Men nu äre iaf lugnt blir hem å ladda sen vi slutar rätt tidigt ida (egentligen skulle jag slutat kl5 men jag har hoppat mitt språk val så slutar kanske 13.30 nu ist jävla skönt, ska fan hem och käka paj sen mums!

Längtar till helgen !
PEACE..


Kommentarer
Postat av: yeah

varför längtar du till helgen? jag vill också ha paj ;D

2009-09-09 @ 21:15:35
Postat av: Frida

För de är så skönt åh få vara lite ledig, hoppas de händer nått trevlig också ;) Haha klart du vill snutt

2009-09-10 @ 20:57:00
URL: http://algerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0