Oh, Jisses!

Oh, Jissses!

Söndag betyder oftast matchdag ! Idag var det falun som kom hit, damn va man var sugen på en revansch, på borta planen förlorade vi med .. inte så mycket iaf! Falun är ett av topp lagen. Medans vi ligger (sist) i guess.. från första perioden gick vi ut med stort själv förtroeende och med en ledning på 2 mål. I andra perioden vart det en hel del utvisningar för oss å falun fick till några mål. Det var iaf en sjuhelsikes match å jämt var det verkligen! Det slutade med att 6-8 efter att vi tagit ut målvakten å dom fick mål på öppenkasse!

Känns ju lite surt att vi inte vann. Jäkla utvisningar som ställlde till det, om ja säger rätt nu så tror jag att dom gjorde 4a mål på våra utvisningar! Tråkigt men ja hade iaf skit skojj på planen å tyckte att vi hade ett grymt bra spel !

Annars är man ju typ pank också efter att ha klippt sig å fixat nytt idkort å köpt onödiga skit grejer.. skulle vilja ha löning nu men de är ju 9e dagar kvar, men man klarar sig väll antar jag (så pank kanske jag inte är endå). Imorgon kör vi igång med nytt schema, ser inte alls framemot detta, kollar på schemat å det ända jag ser är ungefär REGLERINGSTEKNINK MÄTE och TREFAS.. ush ush, bara å bita ihop å hoppas att det går vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0